onsdag 18 mars 2009

vårkänsla.

foto: Emelie Wååg
Att åka tåg 3 timmar om dagen gör att man verkligen hinner varva ner och tänka. Jag tycker faktiskt om det. Idag satt jag och kikade ut genom fönstret på tåget hem. Underbart väder och massa fina vyer som svischade förbi. Fick massor av vårkänslor i kroppen och det gör mig glad. Vintern tär på ens kropp. Men nu ska inget få hindra mig, ljusare tider och en mycket mycket glad Emelie.

Mina sömnproblem fortsätter att hänga i. Somnade vid tolv igår natt och vaknade klarvaken klockan fyra igen. Längtar så till all denna stress är över, tenta osv.

Vi var och hälsade på Villervalla idag! Ska bli så roligt. Jag och Maja har redan en massa ideér som vi ska försöka få ner på prent så snart som möjligt. Ska ta med kameran och fota massor den veckan!


Jag önskade att jag hann med bloggen mer än vad jag gör. Jag gillar inte att göra saker halvdant, men just nu är det mycket annat som tar min tid. Ska försöka att bättra mig, om jag nu har några läsare kvar!

Världen ligger helt i dina händer. tänk på det!
emelish

Inga kommentarer: