tisdag 17 mars 2009

ledig dag.


Idag är vi lediga ifrån skolan för att ha hemstudier som det så fint heter. Så i morse gick jag upp vid halv nio och åt frukost sen bytte jag om till träningskläder och gick och tränade och solade med Angelica. Kom hem vid kvart över tolv, duschade och fixade iordning mat. Klockan två hade jag bokat tvättid så slängde i en tvätt. Jag är jätteduktig på att sysselsätta mig med vad som helst utom att plugga. Det är så fruktansvärt tråkigt. Tentan är ju inte fören den 27:e så jag har ju gott om tid, right?

Igår fick vi reda på att vi ska göra påskskyltningar till butiker i Linné och Haga v.14. Jag och Maja ska vara på barnbutiken Villervalla på Haga Nygata. Ska bli så roligt! Jag vill att det ska vara vecka fjorton nu. Men den som väntar på något gott... I morgon ska vi gå dit efter skolan för att kolla om dem har någon speciell önskan inför skyltningen.

Jag har förresten fått praktik på Cubus nu, här i Skövde. Praktiken börjar v.17 och vi ska vara ute i 6 veckor. Sen går vi i skolan i två veckor och sen är det sommarlov. Det här året har bara flugit iväg, och kul har jag haft!


Nu ska jag ner i tvättstugan sen ska jag pränta in tentan i huvudet!
Må väl.
emelish

1 kommentar:

Anonym sa...

detta inlägg fick mig att tänka på vår lärare vi hade i ekonomi, han sa alltid att " det är aldrig så rent bakom kylskåpet som innan en tenta" han syftade på att man gjorde vad som helst utan att plugga he he... stämmer ganska väl! tror jag drabbats av ngn typ av vår trötthet! så sjukt trött! eller så är det ngt annat skummt på G.. kramar