onsdag 11 mars 2009

visa vid vindens ängar.



Visa vid vindens ängar.

Bara älskar Håkans verision av den låten. Lyssnar alltid på den när våren börjar närma sig. Längtar!
Eftersom våren verkar dröja ett tag till så har jag lagt till lite rosa i vardagsrummet, kommer inte våren till mig så får väl jag komma till våren. Eller hur det nu blir.

Idag har jag varit på kurs på jobbet. Så nu ska jag sätta mig o läsa igen det jag missat i skolan. Ska bara höja ljudet på datorn lite så att jag kan reta gallfebern på grannarna. Dem plockar ju aldrig ner sin förbannade tvätt från tvättrummet som består av tre linor så då får jag vara pain in the as på annat sätt för dem. Hämnden är ljuv.
emelish



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den låten är fin!
Men du, vilka fina tavlor du har på bilden! Urläckra!!!
Tack för den fina kommentaren på min blogg! :)
Ha det fint!

Anonym sa...

Läckert med rosa, rosa är bra för själen =)