torsdag 19 mars 2009

för tidig helg.

foto: Emelie Wååg

Gick på för tidig helg och har haft ledigt idag och ska ha ledigt imorgon med. Det är ganska skönt o kunna få två lediga dagar i följd eftersom jag jobbar i helgen. Hoppas på mycket folk så att dagarna går fort!

Nu ikväll har jag varit iväg och tränat. Thailand 09 is the shit! Jag ska bli fit.

Hoppas att det inte bara är jag som slarvat med pluggandet idag? Inte för att det hjälper mig något men skulle kännas lite bättre om jag inte var den enda som hellre gör annat såna här dagar.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Det som inte dödar, det härdar.
emelish

1 kommentar:

Ida sa...

Hej Sötis!!
Jag har heller inte pluggat... gör liksom annat hela tiden. Idag har jag planerat träning (vill oxå vara fit till sommaren..) och städning. Så d blir väl inget idag heller, inte mkt iaf! Njut av din lediga dag!