torsdag 5 mars 2009

slut som artist.

Veckan har varit intensiv men sjukt rolig. I måndags fick vi ritningar över ett hus där en familj som heter Söderström bor. Familjen består av Agneta, Felix och deras två söner. Det är ingen riktig familj men huset är ett riktigt hus från Götene hus. Vi fick hitta på vår egna historia om familjen och vad dom hade för behov. Sedan har vi inrett deras vardagsrum och matsalsdel i köket. Tänkte att jag skulle fota hela mitt arbete och lägga upp här någon dag. Idag är jag för trött. Har haft en aprolig vecka i alla fall!

Satt och bläddrade igenom gamla bilder som jag fotat. Hittade dessa bilder från när jag fotade Sara.


Imorgon ska jag fota Malins lägenhet inför försäljning. Ska bli roligt!
love from
emelish

2 kommentarer:

Anonym sa...

yo bitch! har försökt ringa dig men du behagar inte att svara :( Min pappa jobbar på Götenehus på tal om ditt inlägg! vi ses i morgon! :)

Anonym sa...

Vilka tuffa bilder =)
Vila nu min vän! Det ska jag göra hela dagen i morgon...om jag kan...=)