tisdag 23 februari 2010

vitaminkick.

mellanrum
Snön är väldigt vacker att se på men nu är jag galet trött på den. Eftersom tåg- och tunnelbanetrafik inte riktigt fungerar som den ska än så har jag valt att börja min praktik på måndag istället. Längtar tills jag äntligen får komma dit!
Var tvungen att hitta en bild med lite vitaminkick i så att jag kan drömma mig bort till våren. Bilden hittade jag hos House Doctor och som vanligt så är deras bilder helt fantastiska! Nu vill jag verkligen ha värme och sol!
mellanrum
Må gott!
emelie

2 kommentarer:

Caroline sa...

åå hoppas du snart tar dig dit!! Dom kommer förstå vad dom längtat efter när du väl är på plats!!Vitaminkick till dig <3 Kram

Åse - Interiörguiden sa...

Jag håller med, snön får gärna försvinna nu. Vad spännande med praktik på måndag, lycka till!