söndag 15 februari 2009

herre min ge.


Satt i bilen påväg till Karlsborg förut när Ida skickade ett sms och skrev att jag var nominerad i Sköna Hems läsarhemstävling. Jag hade verkligen missat det helt så blev en glad överraskning! Så nu har jag levt som på rosa små moln hela kvällen. Tack Sköna Hem, tack!

Imorgon börjar min sista vecka på H&M, känns så vemodigt, har ju verkligen kommit in i det nu. Men ska bli roligt att få träffa alla i klassen igen och höra om deras LIA-platser.

Nu börjar snart Beck, jag tror banne mig att jag ska unna mig popcorn ikväll. Ja, det är jag värd!
emelish

3 kommentarer:

Malin sa...

Hej Emelie! Vad roligt att ditt hem är med i tävlingen! Jag har röstat och länkat på min sida så mina vänner hittar dit :) Ha det så bra, ses om en vecka!

Anonym sa...

Vad kul att jag hittade hit till din blogg, jätte fin verkligen!

Kram Rebecka

Anonym sa...

Hej! har röstat på dig nu på sköna hem, vilket mysigt sovrum du har! och hallen och storarummet, allt hahha! :) kram anna paulsson