söndag 21 mars 2010

sporadiskt bloggande.

mellanrum
Som ni märkt så är bloggen ytterst sporadiskt uppdaterad den senaste tiden. Tyvärr kommer den kanske att fortsätta att vara det ett tag framöver. Har praktik på Åhléns City i Stockholm för tillfället och på något konstigt vis, trots att jag befinner mig i händelsernas centrum Sthlm, så går bloggandet trögare just nu. Kanske kan den kommande våren få mig att få en nytändning?
Idag bjuder jag på en bild som duktiga Patric Johansson tagit. Jag skulle gärna flytta in.
mellanrum
Fortsatt trevlig söndag.
emelie

3 kommentarer:

Soform sa...

Vad roligt med din praktikplats på Åhléns City! Patric är väldigt duktig - och trevlig! :)

Lysande ögonblick! sa...

Jag kan också tänka mig att flytta in ;-)

Ida sa...

Jag älskar bilden! Superfin :)
Nu e det inte långt kvar tills vi ses igen! Ha det bäst tills dess!
Stor Kram