tisdag 19 januari 2010

rensa.

mellanrum
När det är dags att flytta kan det vara skönt att rensa ur och "börja om". Men detta kan bli en tung börda om man inte börjar i tid innan flytt. Så varje kväll ska jag rensa en av mina garderobslådor och sen går jag vidare så genom lägenheten. Då behöver jag inte ta hela bördan på en och samma gång. Men tänk på att även om inte du vill ha plaggen eller prylarna så kan det faktiskt vara någon annan som vill det, skänk bort det istället för att slänga bort det! Ett hett tips för rensning är att kolla på plagget eller prylen och fråga, älskar jag dig? Om inte, bort med det!
mellanrum
Bilder från: Living etc, Alvhem och Sköna hem.
mellanrum
I morgon åker jag till Stockholm, där väntar Formex och intervju för praktik på Ikea och möjligtvis en fika med Mikael Beckman. Detta ser jag fram emot!
emelie

Inga kommentarer: