måndag 4 januari 2010

mateus i julklapp.

Bild: Mateus
mellanrum
Har ju glömt att berätta att jag och Hannes har blivit med Mateustallrikar. Fick fyra stora tallrikar och ett stort uppläggningsfat i den grå nyansen i julklapp. Precis vad jag ville ha, eller vi menar jag ju såklart! Några dagar efter julafton fick vi även ett sms om att det var utförsäljning av Mateus på en butik här i stan så vi skyndade ner och köpte djupa skålar och ytterligare ett uppläggningsfat. Problemet vi har nu är att våra köksskåp inte är tillräckligt djupa. Slutsatsen: Vi behöver helt enkelt en större lägenhet!
mellanrum
Bilden skriker mitt namn, jag bara älskar den.
emelie

6 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Ja men då är det ju bara att flytta då, till ett stort hus kanske :)

Hildur sa...

Håller med dig... superfin bild! Jag tokgillar de färgglada stolarna i olika modeller.

Soform sa...

Mateus har ju bara sååå fina saker! Fin bild - maffigt med den stora bildvepan bakom matgruppen.

Anna sa...

Mateus har verkligen många fina saker! ...liksom du har många fina bilder i din blogg! Tack för härlig färginspiration!

rustik charm sa...

Vad kul med mateusfat:)Har själv 6 st vita mattallrikar och 4 st assietter i sand. Helt underbara. Men som sagt, dom stora får ju inte plats i köket(förmodar att ni ha samma skåp som vi) så vi har dom i en skänk i vardagsrummet. Dom mindre får dock plats så dom får stå i köket, används nästan varje dag.
Kram Kristina

Anna sa...

Jag har ingen annan blogg jag skriver i nu för tillfället, men funderar på att starta upp en med min syster om inredning, mat och mode.