torsdag 3 december 2009

mari eriksson.

Bilder från an angel at my table.
mellanrum
Mari Eriksson är en otroligt duktig fotograf och jag älskar hennes fotografier. Hon och stylisten Katarina Ehn-Olsson kommer nu att ge ut bröllopsbok i samarbete med Panduro. Bilderna ser helt fantastiska ut, inte sant? Tyvärr får vi hålla oss till våren då boken släpps i Panduros alla butiker i Sverige. Man kan ju faktiskt skaffa denna bok trots att man inte ska gifta sig än på några år! Inspiration kan man aldrig få för mycket utav. Läs mer på Maris blogg, an angel at my table.
mellanrum
Förresten, tänkte att jag skulle gå ut med en liten förfrågan. Jag och Theresia ska under några dagar i jul göra en styling i en lokal i Göteborg. Vi söker nu en duktig fotograf som vill samarbeta med oss. Hör av dig till mig, emeliewaag@hotmail.com om du är intresserad eller om du vet någon som möjligen skulle vara det. Hör av dig för mer information!
mellanrum
Nu ska jag åka till Göteborg för en trevlig julfest på skolan. Maskerad med jultema står på schemat.
emelie

3 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Vilka underbara bilder! Ha så trevligt på julfesten.
Kram!

Anonym sa...

Va vad kul, vad är detta???

a-k sa...

Det är nu man önskar att man var lite duktigare än vad man är ;-)

Spännande hur som helst, hoppas vi får kika på stylingen sedan.