lördag 29 augusti 2009

formex.

Bild lånad från Oddbirds hemsida.
Mysiga dagar i Stockholm. Formex på torsdagen och Liljevalchs på fredagen. Tio timmar spenderade vi på Formex, underbart att vara där. Mycket gjorde intryck. Men djupaste intrycket på mig gjorde Oddbirds. Udda inredning, annorlunda saker och väldigt olika ting, står det på deras hemsida och jag älskar det. Kika in lampan som är med på bilden ovan. Mums.

IKEA på Liljevalchs var också helt fantastiskt. En djupdykning i IKEAs historia.
Ni förstår säkert vilka superhärliga dagar vi haft i Stockholm.

Vänner, ha en underbar lördagskväll.
emelish

1 kommentar:

Anonym sa...

hej,
jag tänkte måla om min tvbänk (markör från ikea) den är nu "träfärgad och jag skulle vilja ha den sådär slitet vit som jag såg att du målat lite möbler,
hur gjorde du då?
vilken färg använde du?

tack på förhand jessika.papper.fi