lördag 25 april 2009

sommarvärme.

Vädret är helt helt helt underbart. Synd bara att jag spenderar mina dagar i svart outfit, inne i en svart byggnad, Mio, även kallad. Men dagen har gått relativt fort och jag satt ute på lunchen och sög in all sol i kroppen så jag blev fylld av energi. Näst helg är jag ledig och då hoppas jag på att det är min tur att få massa sol från en klarblå himmel!

Har inte bloggat på evigheter nu så tänkte att jag skulle slänga in en bild från sista dagarna i skolan innan praktiken. Den är på mina dockor som jag stylade när vi gjorde övningar självständigt. Finns inte mycket kläder att hurra för men man gör så gott man kan!

Har börjat min praktik på Cubus här i Skövde nu också. Har haft en jätterolig vecka och dem som jobbar där är grymt snälla och tar hand om mig på bästa möjliga sätt! Jag är supernöjd.

Nu ska jag ut i kvällsolen och ta en promenad. H är på handbollsavslutning i Hjo ikväll så jag ska sova dundertidigt för jag är dundertrött.
emelish

Inga kommentarer: