tisdag 14 april 2009

grattis lilla mamma.

Grattis mamma! Hoppas din dag varit bra.
Mitt och Hannes paket slog jag in i ett stort påskägg som jag sprayat med sprayfärg. Blomman har jag gjort i skolan.

Helgen har varit helt underbar. Grillning och härliga påskmiddagar har varvat varandra. Jag älskar våren och solen, det gör mig så glad! Jag träffade Ewelina i fredags också, jätteroligt o jag saknar henne för mycket märker jag! Fick en hel hög med inredningsmagasin, hon är grym, my soulmate!

Hoppas ni alla haft en lika underbar helg som jag.
emelish

3 kommentarer:

Ida sa...

Så fin present!
Såg nyss att du hade tipsat en annan bloggare (kommer inte ihåg vad den hette..) om min blogg: )
Söt du är!!
Kram

Anonym sa...

Det var bra att du fick unna dig en riktigt ledig helg med sol och avkoppling. Det var du värd =)

Malin F sa...

hej söta emelott! vilket fint paket hon fick! har kollat på en lgh idag, DEN utsikten, me lajk! saknar dig på jobbet, men tror vi jobbar ihop i helgen. Måste komma igång med springningen! Madde e också på! kramar