måndag 12 januari 2009

IKEA in my heart.

Idag har jag börjat min LIA, eller praktik på H&M här i Skövde.
Dagen har bara flugit iväg, måste ju vara ett tecken på att det var roligt. Jag var sjukt nervös i morse men det gick bra. Har hjälpt till och bytt kläder på tre dockor, vikt tröjor och städat i golvhängen. Tiderna är otroligt sköna också, 9-17, måndag till fredag.
Så nu när jag kom hem så tidigt idag var jag tvungen att blogga lite. En hyllning till IKEA fick bli dagens tema. Alla bilderna i kollaget kommer från deras hemsida. Förresten har vi skaffat den soffan nu, im happy!

Be happy.

emelish

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses här är en till som var nervös i morse. Men allt gick toppen. Hoppas på att få se riktiga bilder på soffan snart.

Kramar

Ida sa...

Nice!! I love IKEA to:)
Hur har du haft det idag?
Kramis