tisdag 30 december 2008

Tack för ett härligt år!


Mitt år har flugit iväg, jag har hela tiden haft något planerat i nästa steg och andetag. I början av det här året jobbade jag som ansvarig på Granits klädbutik och bodde i Göteborg. Jag är väldigt glad att jag fick den chansen på Granit, lärde mig otroligt mycket och fick också en klar bild av vad jag ville göra. Men hittade aldrig riktigt den rätta känslan i Göteborg. Flyttade ”hem” till Skövde och sommaren fördrev jag med att jobba på Mio. Hittade tillbaka till the one for me, Hannes. Sökte till Handelsakademin och fick reda på att jag kom in. Back to Götet, fast bara 8h om dagen mån-tors. Till och med fredag ibland. Alla underbara människor i min klass gör det helt klart värt det. Varenda sekund och minut av flängande. Puh, hösten har jag inte ens hunnit analysera. Den har flugit förbi mig men rolig och lärorik har den verkligen varit.

Nu ser jag fram emot ett nytt fräscht år med massor av nya utmaningar och påhitt.

Gott nytt år -
emelish

Inga kommentarer: