lördag 13 december 2008

Myrorna is the shit.

Tänk på miljön, köp gammalt och gör till ditt. Jag blev så glad över mina fina fynd jag införskaffade i torsdags på Myrornas, alltid roligt att hitta saker med charm och historia. Tänkte att jag skulle visa ett av inköpen. En ljusstake som jag sprayat i blanksvart. Kommer att funka vinter som sommar.


I torsdags hade jag inte bara lyckodag tack vare underbara Myrornas utan också tack vare underbara tandläkaren som tog bort min tandställning. Tack tandläkaren.
Fick hem min efterlängtade dokumentärfilm om Lars Winnerbäck häromdagen så nu blir det till att slänga sig i soffan o kolla på bästa artisten!

Återvinn och var glad!
emelish

1 kommentar:

Ida sa...

Jättefint verkligen!! Jag vill se mer av dina fynd! Nu blir jag oxå inspirerad av att måla om...
Kram