tisdag 26 oktober 2010

tisdagstema på fabriken - förvaring.

Foto: Emelie Wååg
mellanrum
Jag har blivit medlem i Fabriken, en sida där du kan hitta massor av inspirerande inredningsbloggar! Det är dags för tisdagstema och den här veckan är det förvaring som gäller.
mellanrum
Förvaring kan man aldrig få för mycket utav, så länge den är snygg eller inte syns :) Jag har fotat lite av förvaringen inne på mitt arbetsrum och i vår hall. Som ni ser så gillar jag även öppen förvaring, men där gäller det att hålla ordning, var sak på sin plats. I hallen har jag satt in krokar i dem gamla trälådorna för att kunna hänga upp nycklar och sånt man har med sig i farten.
mellanrum
Glöm inte att vara med och tävla om ett Dagblocksblad från Form-Re-Form och Signerat.se! För att läsa mer om tävlingen klicka här.
mellanrum
Nu är min lunch strax slut och jag ska cykla tillbaka till jobbet!
Må gott.
emelie

2 kommentarer:

pernilla sa...

hej emelie!
jag letar efter fina lådor till oliwers rum, i massa olika storlekar, färger och former. har du några bra tips vart jag kan hitta det? det ska vara i hållbartmaterial helst=)
puss pernilla

Systeryster Malin sa...

Vilken fin groda Emmie! Lik dig liksom... ;) Puss puss från systeryster