torsdag 25 februari 2010

efter tio.

Bild: Beckmans
mellanrum
Har ni kikat på Efter Tio med Malou den här veckan? I så fall har ni säkert sett att gästerna i programmet sitter i den här soffan på bilden ovan.
Försökte hitta mer info om den men hittade först ingenting, men så av en slump hittade jag den hos Oscar Andersson som läser formlinjen på Beckmans. Den är tillverkad av återvunna klätterrep och ser ut som en hamock/hängmatta.
Igår var Anna Anka gäst i programmet och jag kunde inte låta bli att tänka på vilken kontrast det blev mellan inredningen och henne.
mellanrum
Ha en trevlig kväll.
emelie

3 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Jag tänkte på den soffan idag när jag tittade imorse. Min första fundering var, undra var den kommer ifrån? Och så finner jag svaret här. Underbart.

Soform sa...

Vad roligt att du skrev om just den soffan idag. Såg programmet i förmiddags och undrade just var den kom ifrån. Tack för svaret! :)

Sara/Little Miss Fix It sa...

Tack för tipset och hoppas du får en toppenhelg själv! Kram kram