måndag 14 december 2009

enmix.se i kungsbacka.

Enmix.se är som jag skrivit om i tidigare inlägg vår lärare Ankis butik. I höstas hade vi en skoluppgift som var att skapa ett collage och en planritning över just den här butiken. Då hade jag aldrig varit eller sett butiken. Så det var jättespännande att idag få komma dit på riktigt o se hur dem har valt att inreda butiken. Här kommer lite bilder för att visa er denna underbara butik med allt från Oddbirds till lokala hantverkare.
mellanrum
Om ni har vägarna förbi Kungsbacka så tycker jag verkligen ni ska gå hit!
mellanrum Foton: Emelie Wååg
mellanrum
Sov gott.
emelie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka coola bilder det blev! Får väl blogga mina med. :)
Kram

Josefine sa...

Vilken häftig butik och spännande skoluppgift ni hade!

Julgranskulorna har jag köpt i en liten mysig blomsterbutik i Malmö. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad den heter:( Ligger på gågatan.

Ha en bra dag/ Josefine- at home