fredag 20 november 2009

kreativa rum.

Har skrivit om Formex en gång innan men idag hade det landat ett pressmeddelande från just Formex i mailboxen. Ville visa er en bild därifrån. I år är det Jan Rundgren [designer och trendföreläsare] som fått uppdraget att skapa "Kreativa rum" på entrétorget.
mellanrum
- Ateljétrenden ligger verkligen i tiden, den individualistiska stilen känns som en av de starkaste för närvarande. Man söker det unika i både föremål och uttryck. Miljöerna är spontant bohemiskt inredda och visar att en skapande process pågår, säger Jan Rundgren.
mellanrum
Nu längtar jag ännu mer till janauri! Ska du också dit?
mellanrum
Trevlig helg!
emelie

4 kommentarer:

Åse sa...

Jag ska absolut försöka ta mig dit, det beror lite på hur jag jobbar.

Blogg by Malin Stoor sa...

Självklart!!!

Är så bra med mässor!

Åker själv iväg till NY på en Visual Merchandiser mässa, läs mer på min blogg

Trevlig helg


Maliin

Mumlan - Allt om Bostad sa...

Jag ska dit, Formex är heligt! :)

Anonym sa...

Håller för fullt på att planera min formextid =)