lördag 25 april 2009

tystnad.

Foto: Emelie Wååg

Äntligen är det tyst från lägenheten under, det har varit askalasfest där ikväll vill jag lova. Men nu är det tyst. Jag som skulle sova tidigt ikväll, men det är ju som vanligt, men får ju sovmorgon imorgon, behöver inte gå upp förens kvart över nio. Skönt. Lovar att jag kommer vara lika trött då som när jag går upp tjugo över fem på vardagarna är det värsta. Men kroppen kommer nog känna av att jag fått mer sömn än vanligt sen under dagen i alla fall.

Jag började att göra om ett podie cirka fem minuter i fem idag, men blev nästan klar så ska bara fixa det sista imorgon. Kanske kommer ihåg att ta med kameran till och med och dokumentera för framtida bruk.
Jag vill och vill och vill, så mycket. Önskade att jag kunde få ett tecken på att jag är på rätt väg? Har jag tagit rätt i fyrvägskorsningen? Det är frågan.


Nej nu tror jag att jag är trött, eller nej, jag vet att jag är trött.

På tal om bilden, jag älskar Grythyttans klassiker, vackert vackert.
emelish

1 kommentar:

Caroline sa...

Skönt med tystnad, hoppas du fick lite sömn ; )
Å vill se bilder på en spray målad cykel snart ; ) kram på dig söt