torsdag 19 februari 2009

h&m home.

Finally. Nu är H&M Home lanserat. Så mycket fint att jag vill ha allt, svårt med en taskig budget på hela 0 kronor!

Idag fick jag gå hem från praktiken, jag började bli helt yr redan i början av dagen men så tänkte jag att det skulle gå över efter lunchen. Så efter lunchen gick jag upp och började hänga om några golvställ, då blev jag jätteyr och började må illa och tappade all färg i ansiktet. Har sovit sen jag kom hem men nu gick jag upp en sväng och mår fortfarande jätteilla och känner mig yr. Vet inte vad det är som händer med mig, obehaglig känsla är det i alla fall!


Hoppas du mår bättre!
emelish

2 kommentarer:

Erika sa...

Åh, de hade jag glömt..ska kolla in sidan på direkten! Jag gick också hem från jobbet idag, mår inte heller bra! Krya på dig.

Anonym sa...

Sötnos ite ska du bli sjuk nu när vi ska börja i skolan. Krya på dig
Kramar