onsdag 13 oktober 2010

januariprojektet.


Bilder & styling: Theresia & Emelie

Styling: Lo Bjurulf

Bilder & styling: Theresia & Emelie

Styling: Lo Bjurulf
mellanrum
Har tagit mig ett år att visa er mitt och Theresias lilla projekt. Vi fick låna en lokal i ett sockerbruk och under en dag så fotade vi olika miljöer som vi trodde skulle spegla trenderna 2010. Detta var i januari. Senare under våren, början av sommaren, kom Ikea med bilderna under, stylade av Lo Bjurulf. Våra är lite enklare och inte så påkostade men någonstans så kändes det ändå som vi hade hittat rätt?
mellanrum

Sov gott.
emelie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst känns det som ni hittat rätt alltid. Jag gillart! :) kram sara

Caroline sa...

Äntligen... ni är så duktiga jag älskar era stylingar <3 Mer mer mer...

Louise Alexandersson sa...

Grymt snyggt jobbat!

Johanna.B sa...

Wow, gillart verkligen! Då vet jag vem jag ska skicka upp till Stockholm nästa gång jag ska fota produktbilder :)

Kram på dig!
/Johanna